martes, 13 de marzo de 2012

COMENÇO LA SETMANA AMB FORÇA!

Dijous passat vaig estar al fisio, per les molèsties del peu, i em va estar explicant que tenia la pelvis una mica moguda, i això feia que trepitjés de manera diferent! 
També em va comentar que tot i que tenia una trepitjada bastant neutre, era important fer un canvi en les bambes,
després d'un "temps" de descans actiu (nedant, gym...) ahir vaig sortir a correr.
Vaig sortir a les 12,30 quan vaig acabar de la uni...QUINA CALOR!
vaig disfrutar per que em sentia bastant bé, però encara sento que la mitja marató em pesa una mica, ara em sento genial a l'aigua! m'enrecordo que al principi feia 1.000mts i estava molt contenta, i trobava que era un bon entreno (sempre pot ser bo, evidentment), però ara estic més que contenta per que faig 2.000mts i em segueixo sentint genial!!
El meu tema pendent és la bici...diumenge vaig quedar amb la meva mare que sortiriem segur! peroooo no m'enrecordava que teniem un sopar, i vaig canviar la bici de diumenge per unes "copes" dissabte a la nit! el primer que em va dir la meva mare: "VAYA TRI!!" i té raó, però...
Tornant a l'entreno d'ahir, puc dir que tinc una sensació general bona, i el planning d'entreno que tinc per aquesta setmana és el seguent:
- dilluns correr 50' per montanya
- dimarts descans
- dimecres spinning 50' i natació 45'
- dijous correr 45 - 50' montanya
- divendres natació o bici (si la meva mare m'acompanya)
- dissabte natació 60'
- diumenge descans
Sento que aquesta setmana amb aquest entreno tant guay no servirà de res, per que a partir de la setmana que ve no PODRÉ FER RES! començo el examens de la universitat i haig d'estudiar....

que tingueu una bona setmana! i a entrenaaar!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario